niedziela, 21 czerwca 2015

Króciutkie info 2

Drodzy Czytelnicy!
Jak mogliście zauważyć, od przeszło tygodnia nic nie napisałam. Niestety nie miałam czasu... Od środy do soboty byłam u kuzyna. Co prawda miałam laptopa, ale brakło mi czasu na pisanie. Wybaczcie mi. Następny rozdział będzie najprawdopodobniej z najnowszej serii (czyli ,,Uczniowie Hogwartu Pół Żartem Pół Serio") i będzie o Bellatriks. Niestety nie wiem, kiedy się pojawi. Może jutro, a może dopiero w piątek (koniec roku szkolnego!). Jednak żeby Wam wynagrodzić to, że nic nie dodawałam, opublikuję jeszcze miniaturkę z serii ,,Córka Slytherinu". Będzie ona o wakacjach Rosalie i Dracona nad morzem (zainspirowała mnie reklama [chyba] Turcji; tak, mnie prawie wszystko inspiruje...). Tak więc, czekajcie cierpliwie!
Pozdrawiam bardzo ciepło!

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wypad do kuzyna się udał :) Będę cierpliwe czekała na miniaturkę bądź rozdział (zależy co będzie pierwsze) bo co innego mi pozostało :)
    Pozdrawia
    ~ Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Udał się :)
    Z tego co wiem, to raczej wcześniej pojawi się miniaturka, bo wbrew pozorom lepiej mi się ją pisze niż rozdział o Belli. Mam już zaczęte, więc powinno się coś pojawić na dniach :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pozostaw po sobie jakiś miły ślad. Może komentarz? :)