czwartek, 20 sierpnia 2015

LBA 2

Cześć! Dostałam nominację do Liebster Blog Award (w skrócie LBA) od Pauliny Kurczab (wielkie dzięki :)). Tak więc, przejdźmy do pytań

1. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jaką/ie najbardziej?
Ja UWIELBIAM czytać książki! Jakie? Fantastyczne i niektóre kryminały. Obecnie czytam ,,Baśniobór: Plaga Cieni".
2. Wolisz dzień czy noc?
Noc. Lubię Księżyc, Gwiazdy i Ciemność.
3. Lubisz wieczorne spacery? Dlaczego?
Nigdy wieczorem nie spacerowałam, więc nie.
4. Jakie rodzaje filmów oglądasz najczęściej?
Ekranizacje książek, fantasty, oparte na faktach (i te, w których występuje Tom Felton lub Orlando Bloom)
5. Jakie są twoje ulubione piosenki?
Tego jest dużo... Najulubieńsze to:
Avicii - Wake Me Up
Kygo - Stole The Show
Years&Years - King
Lost Frequencies - Are You With Me
Sarsa - Naucz Mnie
Ed Sheeran - I See Fire
Billy Boyd - The Last Goodbye
David Guetta - Titanium
Tabb&Sonund'n'Grace - Możesz Wszystko
Tabb&Sonund'n'Grace - Dach
Grzegorz Hyży&Tabb - Wstaję
Magic System - Magic In The Air
Major Lazer&DJ Snake (feat. MØ) - Lean On
OMI - Cheerleader
Mans Zelmerlow - Heroes
Loreen - Euphoria
(Ale jest tego więcej ;) )
6. Jeśli mogłabyś spędzić jeden dzień z wybranym aktorem kto by to był?
Wiadomo, Tom Felton ♥
7. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, słucham muzyki, piszę, bloguję lub po prostu oglądam filmy.
8. Jakie lody lubisz najbardziej?
Śmietankowe i toffi rożki, a także wodne.
9. Kolekcjonujesz coś? Jeśli tak, to co to jest?
Od soboty - kapsle z Tymbarka (mam już cztery).
10. Co myślisz o moim blogu?
Jest super! Historia Sonii jest ciekawa :)
11. Lubisz tańczyć i śpiewać?
Uwielbiam i to i to. Kiedy lecą moje ulubione piosenki, zawsze je śpiewam.

Ja nie nominuję nikogo, ponieważ nominowałam już na drugim blogu (link do nominacji)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Pozostaw po sobie jakiś miły ślad. Może komentarz? :)