środa, 18 stycznia 2017

Jak się spawy mają?

Witam. Pewnie już nikt tu nie zagląda, ale cóż, posta warto napisać. Więc tak. Nie dawałam znaku życia od 12 października, a nie pisałam rozdziałów od... 9 kwietnia. Nie mam usprawiedliwienia. Po prostu wena nie pykła, pisanie na tego bloga nie sprawia mi takiej radości jak wcześniej.
Co mam zamiar zrobić? Zamknąć bloga, usunąć go, na siłę pisać nie będę. Z bloggera przerzuciłam się na Wattpada, gdzie piszę głównie one shoty o tematyce boy x boy.
Co mam w planach? W planach mam przenieść moje ulubione opowiadnie, czyli "On the Other Side Spell" na Wattpada i po małych zmianach, tam je kontynuować. Być może przeniosę też "Uczniowie Hogwartu Pół Żartem Pół Serio" oraz "Zakład", bo wiem, że dużo osób (tak, Jula, mówię o Tobie) go uwielbiało.
A co z "Córką Slytherinu" i "7 Lat Hogwartu"? Te dwa opowiadania uważam za niewypał. Pomysł był, gorzej z utrzymaniem akcji. Te historie raczej znikną bezpowrotnie, może jedynie zostawię zamysł "Córki", by do niego powrócić, ale to raczej mało prawdopodobne.
Mam nadzieję, że rozumiecie mój wybór.
Zapraszam na moje konto na Wattpada (Wentialine) gdzie za niedługo powinien pojawić się poreebotowy rozdział "On the Other Side Spell".
Do zobaczenia, Wen

1 komentarz:

  1. Co ja? xD Nie tylko ja chce, aby pozostał "Zakład" Paula też xD
    Co do przenosin, ja przyjmę cię z szeroko otwartymi ramionami XD I czekam na pierwszy odział OTOSSa na Wattapdzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pozostaw po sobie jakiś miły ślad. Może komentarz? :)