środa, 12 października 2016

Kolejny post informacyjny

Witajcie Kochani Czytelnicy.
Zapewne zauważyliście, że nie pisałam tu od wieków. Nudne usprawiedliwienie - brak czasu i weny. Nie mogę obiecać, że się poprawię, bo pewnie będzie tak samo jak zawsze: obiecuję, że będę pisać systematycznie i tylko na obietnicy się skończy.
Jest jednak też inna sprawa. Postanowiłam usunąć trzy opowiadania, a mianowicie "Revive to Heart", "Wspomnienia Remusa Lupina" i "Kwiat Węża". Dlaczego? Dlatego, że uznałam, że są mało ciekawe i może mniejsza ilość opowiadań jakoś mnie zmotywuje do pisania ;)
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli za to "uszczuplenie" bloga. Poza tym, dziękuję za wyrozumiałość i cierpliwość.
Wasza Wen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Pozostaw po sobie jakiś miły ślad. Może komentarz? :)